wtorek, 12 sierpnia 2014

Krótkie fryzury na lato



Po raz pierwszy zdecydowałam się na krótkie cięcie zaraz po porodzie.
To chyba taki szczególny okres, kiedy każda świeżo upieczona mama pragnie zmian w swoim wyglądzie. Tak, czy siak - u mnie tak właśnie było.
Krótkie cięcie - pixie haircut i od tamtej pory jest to dla mnie fryzura idealna!
Można ją stylizować na wiele sposobów i za każdym razem wyglądać inaczej :) 
Nie znoszę nudy na głowie :)
Ale uwaga!
Takie cięcie wymaga codziennej stylizacji, no chyba, że ma się mega gęstą czuprynkę (ja nie mam...) i regularnego strzyżenia!

Dodam, że takie krótkie fryzury są przede wszystkim wygodne latem.

Do codziennej stylizacji wystarczy kilka podstawowych kosmetyków, które pewnie każda z nas posiada w swojej łazience. Moi "pomocnicy" to:


1. Lakier do włosów Fat Hair - bardzo mocny, super trwały efekt. Spośród wszystkich przetestowanych lakierów ten sprawdza się u mnie najlepiej, więcej o nim Tutaj 

2. Suchy Szampon Batiste, który świetnie nadaje objętości przy stylizacji krótkiej fryzur, wystarczy spryskać nim włosy i energicznie przeczesać palcami. Z powodzeniem zastępuje piankę.

3. Olejek arganowy Lee Stafford - ułatwia rozczesywanie, nie obciąża włosów i co ważne - jest mega wydajny. Naprawdę polecam!

4. Spray ochronny do włosów L'Oreal - mój ulubiony! Uwielbiam jego zapach, który utrzymuje się na włosach przez cały dzień. Poza tym świetnie chroni włosy przed ciepłem suszarki, prostownicy.

Przy niektórych fryzurach sprawdzi się jedynie pasta modelująca bądź pianka, ja akurat muszę się bardziej nagimanstykowac :)

Poza kosmetykami na pewno przyda się suszarka + szczotka, albo najlepiej 2w1, czyli Hot Air Brush (modelarka) i/lub prostownica:



1. Prostownica Remington S2002 - nie wiem, czy model jest nadal dostępny, bo kupiłam ją dobre kilka lat temu. Mimo wieku, działa świetnie i na razie nie planuję zakupu nowszej :) Duży plus za regulację temperatury.

2. Hot Air Brush Remington AS300 - posiada dwie wymienne końcówki, jednak ja używam tylko tej 'włochatej' (druga jest plastikowa) oraz 2 stopniową regulację siły nawiewu. Ten model świetnie spisuje się przy stylizacji krótkich włosów.


Efekt końcowy wygląda następująco:


A poniżej kilka propozycji krótkich fryzurek na lato od pixie po asymetrycznego boba...




















źródło zdjęć - google.pl

Bądź na bieżąco dołączając do grona:

 na Facebooku - TUTAJ

 na  Instagramie TUTAJ

Obserwatorów bloga!

7 komentarzy:

  1. Ja krótkie fryzurki lubię,ale tylko u innych. Ścięłam włosy raz chyba na 3 roku studiów i wyglądałam po prostu fatalnie i o 10 lat do przodu co najmniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię długich stylizacji, ale ładnie wyglądasz w tej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jeśli chodzi o stylizację to przy mojej wprawie zajmuje mi 10-15 min z suszeniem :)

      Usuń
  3. mi spodobała się ta:
    http://img.szafa.pl/ubrania/1/013443965/1358193456/piekna-fryzura.jpg

    i jeszcze "na kożuchowską" i ewentaulnie rihannę :P :D
    #samaniewiem #help !

    OdpowiedzUsuń
  4. I chyba nici z mojego zapuszczania włosów bo zakochałam się w ostatniej fryzurce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eheee ja mam tak zawsze ilekroć pomyślę o zapuszczaniu włosów... zaraz znajdę jakąś krótką fryzurę i umawiam wizytę :)

      Usuń

A co Ty o tym sądzisz?
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!