niedziela, 14 grudnia 2014

Placuszki z piersi kurczaka



Placuszki z piersi kurczaka to świetna propozycja podania filetu w innej niż dotychczas formie. Są niezwykle łatwe i szybkie w wykonaniu, a smakują wyśmienicie! Moi chłopcy je uwielbiają, w szczególności ten starszy :) Ja z resztą też :)
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak szybko zrobić pyszny obiad - zapraszam!



Składniki:

2 filety z kurczaka
1 papryka - ja zazwyczaj biorę 1/2 czerwonej i 1/2 żółtej
1 cebula
szczypiorek dla dodania kolorytu
3 jajka
3 łyżki startego żółtego sera
3 łyżki mąki ziemniaczanej
sól, pieprz, słodka i ostra papryka - jeśli lubicie ostrzejsze smaki
oliwa do smażenia


Przygotowanie:

Filet, cebulę, paprykę kroimy w kostkę, szczypiorek siekamy i przekładamy do większej miski. Dodajemy jajka, mąkę ziemniaczaną i starty ser, przyprawiamy i mieszamy. Następnie całość wstawiamy do lodówki na 2-3 godziny.
Smażymy na rozgrzanej oliwie z obu stron na złoty kolor.






Smacznego!


Bądź na bieżąco dołączając do grona:

 na Facebooku - TUTAJ

 na  Instagramie TUTAJ

Obserwatorów bloga!

8 komentarzy:

  1. Zapisuję i będę próbować, bo wyglądają super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wiem, co będzie jutro u mnie na obiad:) Przepysznie wyglądają te placuszki:)
    Ściskam poniedziałkowo kochana, miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Natalko, mam nadzieję, że będą smakowały :)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Uwielbiam taki misz masz z filetami z drobiu. Z papryką jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio mam fazę na pieczarki i ser do środka. Tez smakuje wysmienicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas generalnie kurczak i ryba rządzi na stole także staram się jak mogę, aby urozmaicać dania z tego rodzaju mięsa :)

      Usuń
  4. Znam je , ale przyznaje sie bez bicia , ze dawno juz nie robilam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam przepis na podobne , rownie dobrze smakujace : piersi pokrojone w kostke, starty ser, jajko, swieza natka pietruszki pokrojona drobno , maka , przyprawy , opcjonalnie lyzka majonezu, smazysz tak samo :) polecam

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!